31
May
10

Tricou Mihai Grescenko

 

 

 

 

 

 

 

 

Mihai Grescenko – locul al II-lea Inspired – Graphic Design 2009 – cod tricou G1/2009 Mihai Grescenko

Tricoul este disponibil in variantele alb, gri si negru.

vezi care era intrebarea

Mihai pentru INSPIRED:
“M-am gandit ca acest concurs poate reprezenta o rampa de lansare intr-o viitoare cariera de graphic design, momentan lucrand ca freelancer. Temele au fost interesante, juriul – frumos. Mi-a placut faptul ca membrii juriului au fost din toata tara. Personal, ca freelancer, mi se pare destul de greu sa intri pe o piata in care dominant este aspectul comercial si nu cel conceptual. Probabil ca fiecare lucrare incepe cu ideea de compromis. Oricum, se pare ca lucrurile incep sa evolueze si la noi dar mai incet. Sper ca premiul sa fie o unealta de dezvoltare atat a mea cat si a beneficiarului. Imi doresc mult sa lucrez cu o companie cu renume international pentru a vedea cum se dezvolta un proiect mare. Este o provocare pe care o astept de mult timp.”

0 Responses to “Tricou Mihai Grescenko”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Twitter Updates

site metter

Inspired Concurs de Idei

Parteneri


